Je hebt het recht om ieder product uit onze winkel (of onderdelen van de producten uit onze shop) binnen 14 dagen na aankoop terug te sturen. Je hoeft geen reden op te geven als je een product of onderdeel retourneert.
Mocht u dit recht willen uitoefenen en uw bestelling terugsturen naar ons, dan dient u dit ons per brief te melden of het terugvorderingsformulier te gebruiken en dat per e-mail of post binnen deze termijn te versturen.
Net als bij een aankoop in een fysieke winkel, heb je 14 dagen de tijd om over je aangeschafte product na te denken. Je mag ook de verpakking van een product openen, tenzij het verzegeld is. Mochten we de indruk hebben dat je meer met het product hebt gedaan dan het simpelweg bekijken, kunnen we, gezien de waardeverlies van het product, eventuele kosten in rekening brengen.
Als je meerdere producten hebt besteld met verschillende levertijden, gaat de periode van 14 dagen waarin je iets terug kunt sturen pas in nadat de laatste producten bij je zijn bezorgd.

Om aanspraak te maken op deze rechten en om je product terug te sturen, vragen we je om binnen 14 dagen na het afleveren van je bestelling contact met ons op te nemen middels het contactformulier op onze website of door ons te bellen op +34 937 379 561 (08:00u - 16:00u).
We sturen je vervolgens een aantal retour instructies en een retour label, en dekken ook de retourneringskosten van de producten.
TERUGBETALING
Alle terugbetalingen voor Zambeza producten worden binnen 14 dagen na retournering van het product verwerkt. Als je het product hebt teruggestuurd zonder ons te informeren, kunnen we je vragen om een tracking code die als bewijs dient, voordat we de terugbetaling verwerken.
We dekken geen kosten bij terugzending van een product als je van te voren geen contact met ons opneemt.
Terugbetalingen worden op een van de volgende manieren verwerkt:
- Contant: We sturen je op eigen risico contant geld in een envelop.
- Overschrijving
- Creditcard. Duurt het langer dan 30 dagen na je creditcard betaling dat je teruggaaf kan worden verwerkt, dan krijg je het geld terug middels overschrijving.
Producten in een verzegelde verpakking die zijn geopend (zoals onze cannabis zaden) komen niet in aanmerking voor terugbetaling.
Heb je nog vragen over het beleid, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.