Product successfully added to your shopping cart.
Mijn Account

Als je je account wil verwijderen, neem dan contact op met onze Klantenservice. Ze helpen je graag.

Let op: Om fiscale redenen, verplicht de Spaanse wet ons om de gegevens van al onze transacties gedurende vijf jaar te bewaren. Zodra je account echter wordt verwijderd, zullen jouw naam en adres verdwijnen uit onze transactiegegevens. Uitsluitend de gekochte producten zullen blijven staan.

Als je je wachtwoord vergeten bent, klik op je op "wachtwoord vergeten?" op je login scherm. Nu kan je het e-mail adres invoeren waarmee je je account bij ons hebt geregistreerd. Als dit gedaan is, ontvang je een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Als je deze e-mail niet ontvangen hebt, kijk dan eerst in je spamfolder.

Om je adres te wijzigen, log je in op je Zambeza account op de Zambeza website. Onder je account gegevens, klink je op "Mijn adressen", gevolgd door "Adres toevoegen". Je bent nu in staat je nieuwe adres in te voeren en hier een unieke referentienaam aan te koppelen. Eenmaal opgeslagen, kan je dit adres selecteren bij het afrekenen door de bijbehorende referentie te kiezen.

Ben Je
18 jaar of ouder?

De inhoud van Zambeza.com is alleen geschikt voor volwassenen met de wettelijk geldende volwassen leeftijd. Wees er zeker van dat je de wet kent van het land waar je woont.

Doop op ENTER te klikken, bevestig
je dat je
18 jaar of ouder bent.