Product successfully added to your shopping cart.
Mijn Account

Als je je account wil verwijderen, neem dan contact op met onze Klantenservice. Ze helpen je graag.

Let op: Om fiscale redenen, verplicht de Spaanse wet ons om de gegevens van al onze transacties gedurende vijf jaar te bewaren. Zodra je account echter wordt verwijderd, zullen jouw naam en adres verdwijnen uit onze transactiegegevens. Uitsluitend de gekochte producten zullen blijven staan.

Als je je wachtwoord vergeten bent, klik op je op "wachtwoord vergeten?" op je login scherm. Nu kan je het e-mail adres invoeren waarmee je je account bij ons hebt geregistreerd. Als dit gedaan is, ontvang je een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Als je deze e-mail niet ontvangen hebt, kijk dan eerst in je spamfolder.

Om je adres te wijzigen, log je in op je Zambeza account op de Zambeza website. Onder je account gegevens, klink je op "Mijn adressen", gevolgd door "Adres toevoegen". Je bent nu in staat je nieuwe adres in te voeren en hier een unieke referentienaam aan te koppelen. Eenmaal opgeslagen, kan je dit adres selecteren bij het afrekenen door de bijbehorende referentie te kiezen.

Are you aged
18 or over?

The content on Zambeza.com is only suitable for adults and is reserved for those of legal age. Ensure you are aware of the laws of your country.

By clicking ENTER, you confirm
you are
18 years or older