Product successfully added to your shopping cart.
Verzending

We kunnen met trots zeggen dat we naar alle landen in de EU verzenden. Je kan op onze pagina met verzendinformatie terecht voor een meer gedetailleerde lijst met landen waar we zaden naar verzenden.

We willen de best mogelijke service bieden, dus we verzenden al onze cannabis zaden helemaal gratis! Je leest het goed, het kost jou helemaal niets!

In zeldzame gevallen kan het gebeuren dat er aanvullende kosten zijn bij het verzenden naar bepaalde landen. Als dit het geval is, zullen we dit vermelden op onze pagina met verzendinformatie en ook tijdens het afrekenen.

Zodra de betaling ontvangen is, zullen we het proces van verzending starten. Hoewel we ernaar streven alle bestellingen te verzenden op de dag dat de betaling ontvangen is, kan het gebeuren dat je bestelling pas de volgende dag wordt verzonden, zeker als het later op de dag is. 

Voor veel klanten is discretie enorm belangrijk. Daarom zullen wij er bij Zambeza alles aan doen om ervoor te zorgen dat jouw privacy gegarandeerd is. We gebruiken discrete verpakkingen bij het verzenden van jouw bestelling. Dit betekent dat we onze bedrijfsnaam of ons logo niet op jouw pakket vermelden en ook is niet te zien wat het pakket bevat. Uitsluitend jouw adres en de sticker van de koerier staan vermeld. Door dit te doen, kunnen wij absolute discretie garanderen. De enige persoon die weet wat er in het pakket zit, ben jijzelf. 

We gebruiken een Track and Trace service om onze zaden te verzenden en dit betekent dat jij de tracking code kan gebruiken om je zaden te volgen. Hoelang het verzenden duurt, hangt helemaal af van waar jij woont binnen de EU. Voor geschatte levertijden kan je kijken op onze uitgebreide pagina over verzending, hier

De tracking wordt een paar dagen voordat het pakket in het land van bestemming aankomt, geactiveerd. Je kan de status van je pakket hier in de gaten houden: www.trackyourparcel.eu. Voer je bestelnummer in als referentie.

Als je bestelling wordt verzonden, ontvang je een tracking nummer, waarmee je je bestelling in de gaten kan houden. Controleer je spambox als je deze e-mail niet ontvangen hebt.

Als je je bestelling niet ontvangen hebt binnen de verwachte tijd, controleer dan eerst de geschatte levertijden per land. Deze vind je op onze pagina met verzendinformatie. Let op: Deze geschatte levertijden tellen uitsluitend werkdagen; zaterdagen en zondagen worden niet meegeteld in de schatting.

Als de geschatte levertijd verstreken is, kan je contact opnemen met onze Klantenservice. We zullen er alles aan doen om jou te helpen.

We kunnen vermiste zaden niet vervangen, of informatie opvragen bij onze koerier, totdat de geschatte levertijd verstreken is.

We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor verlies door confiscatie of onderschepping door de douane.

We zullen jou telkens e-mailen met updates als de status van je bestelling verandert.

Zodra we je betaling hebben ontvangen, zal ons team in het magazijn aan de slag gaan om jouw bestelling te verzamelen. Je ontvangt een e-mail van ons waarin we je laten weten dat je bestelling "in behandeling" is, waarmee we bedoelen dat ons team in het magazijn ermee bezig is! Zodra we je bestelling hebben verzonden, zullen we dit opnieuw aan je laten weten en we geven je ook een tracking code van de koerier, indien dit van toepassing is.

Helaas kunnen we geen bestelling vesturen naar een postbus of P.O. Box.

Onze Spaanse Verzendpartner verzendt de bestelling naar jouw land.

Wij hebben een uitstekende verzendpartner die alle pakketten voor ons levert. Om de beste route aan te bieden, gebruiken zij een verscheidenheid aan postdiensten. Sommige van hen zijn: Duitsland (DHL), Frankrijk (Colissimo), Italië (SDA Italia), België (BPost), Spanje (Correos), Nederland (PostNL), Portugal (CTT), Verenigd Koninkrijk (Hermes).

Meer verzendinformatie

Je kunt er altijd van uitgaan dat je pakket door jouw nationale douanebureau wordt gecontroleerd, ongeacht de gekozen verzendmethode.

We kunnen geen informatie verstrekken over de wettelijke status van onze producten in jouw land, aangezien het voor ons onmogelijk is om bij te houden wat legaal is in de vele landen waar we naar verzenden. Het is jouw eigen verantwoordelijkheid om je lokale wetten en voorschriften te onderzoeken alvorens bij ons te bestellen. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld als je pakket door de douane wordt tegengehouden.

Are you aged
18 or over?

The content on Zambeza.com is only suitable for adults and is reserved for those of legal age. Ensure you are aware of the laws of your country.

By clicking ENTER, you confirm
you are
18 years or older