Product successfully added to your shopping cart.

Faq Center

Common Faq`s

We zullen jou telkens e-mailen met updates als de status van je bestelling verandert.

Zodra we je betaling hebben ontvangen, zal ons team in het magazijn aan de slag gaan om jouw bestelling te verzamelen. Je ontvangt een e-mail van ons waarin we je laten weten dat je bestelling "in behandeling" is, waarmee we bedoelen dat ons team in het magazijn ermee bezig is! Zodra we je bestelling hebben verzonden, zullen we dit opnieuw aan je laten weten en we geven je ook een tracking code van de koerier, indien dit van toepassing is.

Ja, als je je bestelling wil veranderen, dien je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen er alles aan doen om jouw wijziging mogelijk te maken. Indien je bestelling al verzonden is, kunnen we deze niet meer veranderen.

We gebruiken een Track and Trace service om onze zaden te verzenden en dit betekent dat jij de tracking code kan gebruiken om je zaden te volgen. Hoelang het verzenden duurt, hangt helemaal af van waar jij woont binnen de EU. Voor geschatte levertijden kan je kijken op onze uitgebreide pagina over verzending, hier

We kunnen met trots zeggen dat we naar alle landen in de EU verzenden. Je kan op onze pagina met verzendinformatie terecht voor een meer gedetailleerde lijst met landen waar we zaden naar verzenden.

We willen de best mogelijke service bieden, dus we verzenden al onze cannabis zaden helemaal gratis! Je leest het goed, het kost jou helemaal niets!

In zeldzame gevallen kan het gebeuren dat er aanvullende kosten zijn bij het verzenden naar bepaalde landen. Als dit het geval is, zullen we dit vermelden op onze pagina met verzendinformatie en ook tijdens het afrekenen.